RSS

10 September 2009

Kerana aku seorang pelajar

Bismillahirrahmanirrahim…



Kadang2 aku terpikir, nape mak aku bagi nama aku mula dgn abjad yg last tu? Lecturer aku cukup suka panggil nama aku utk jawab soalan. Huhuiiii… kecut perut woooo... kata dia, nama aku cukup senang nak diingat sebab nama aku berada dalam kedudukan terakhir senarai nama. Situasi ni adalah sama jika nak dibandingkan dgn zaman aku skolah dulu2. Ada sorang cikgu aku tu cukup suka panggil nama aku, disebabkan nama aku berada di kedudukan terakhir dalam senarai nama. Huhu..


Tapi bile fikir2 balik, ada baiknya jugak. Bila cikgu tu dah kenal kita, kita akan sentiasa termotivasi utk jadi yg terbaik dlm kelas. Heheh..


*walaupun nama aku yg terakhir dlm senarai, tak bermakna aku insan tercorot dlm kls.

**lecturer tu ada ckp tadi-dia tak garang, tapi menakutkan.-aku sgt setuju dgn kata2 tu.hoho…

***tajuk dan pic di atas takde kena mengena dgn tulisan kali ni.hik33…

0 tukang lapis lain: