RSS

30 September 2009

first time nih.hihi...

hehehe.....che lapis tak penah lg tepek pict kat sini kan?pict2 seblom ni sumanya diambil dari intenet.tetibe kali ni terasa nak letak pict kanak2 riang tu kat sini. hik33...upssss..pict org dewasa tdk dibenarkan di'tepek' di sini.hihi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*ni anak kakak.cucu sulung mak ngan ayah saye.soleha & syuhada*



*balqis yg bnyk cakap.penat woo layan dia bercakap.oh..jgn tak tau.kata2 dia kadang2 boleh melukakan hati. haha...hadoi....*



*ni plak sarah. susah btul nak amik gamba bdk kecik nih coz dia tak suka amik gambar.haih.pelik betul.lain sgt ngan cik yah dia.haha...*



*haa...ni lah baby baru saye.falah nama dia.sangat suka tgk muka dia. comey. hihi...*




*falah lagi. ^^, *




*aik? again...falah. dia comey kan? dia ni comey cam aku masa kecik2 dulu.err..sila iyekan shj apa yg saye ckp.hahaha...*



*ni la anak abg saye. ahnaf. sangat suka buli cik yah dia yg kecik molek nih.huhuk..*



*ohoo...yg ni iman,adik ahnaf. pun banyak cakap gak budak nih.haiyoh...*





*yea.....inilah mereka yg membuat huru hara di umah mak aku. sebelah iman tu my kazen. best woo ada budak kecik kat umah.bila bosan2,ada je idea nak main ngan diorang.hik3..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




*saya dlm mood merindui kanak2 ini.huhu....
**err...kawan saya cakap saya makin kurus lepas raya ni.aiyokkk...takutnye..





0 tukang lapis lain: