RSS

09 September 2009

Jejak kasih

Bismillahirrahmanirrahim….


Che lapis malas nak tulis intro panjang2. Just nak gtau, tadi terjumpa kawan lama masa matrik dulu. Kawan sekelas. Syafiq nama dia. Sempat la borak2, tanya perkembangan terkini. Now, dia duk blaja kat Maktab Perguruan Tuanku Bainun. Dalam perjalanan menuju impian bergelar pendidik. Kata dia lagi tadi, dia amik jurusan agama. Meaning bakal ustaz la kan? Bagus2…..


Em. Satu perkara yg aku observe masa sesi borak2 ngan kawan aku tu tadi, aku realize yg aku macam dah kurang berminat utk bercakap ngan laki. Huish. sebelum ni che lapis tak macam nih. Tapi skarang, kalau bercakap ngan laki, aku rasa macam 'ish, cepatla dia ni blah.aku dah malas nak cakap lama2 ngan dia'. Haha… Nape eh? Tapi kalau pikir2 balik, elok sgt2 la tu che lapis oii. Kurangkan la borak2 perkara yg tak berfaedah dgn makhluk2 yg bukan muhrim ni. *ni nasihat khas dari che lapis kepada dirinya sendiri.*

0 tukang lapis lain: