RSS

15 October 2009

pembunuh bersiri!!

Teringat lagi satu hari tu, aku ngan kawan2 aku kuar. 3 perempuan, 2 laki. Niat hati masing2 nak pegi jenjalan cam slalu la kununnya. Dengan menaiki 2 buah keta, akhirnya kami sampai la kat sebuah mall ni… time pegi tu, aku dan 2 lagi kawan perempuan aku naik satu keta ngan budak laki nama A ni. Sorang lagi laki naik 1 keta sorang2 dia je.

Dah siap shopping2 suma tu kitorang pun balik la. Kawan laki aku yg tadinya keta dia kosong nak ajak kitorang naik ngan dia la plak. Mula2 suma ok jeh. Tapi di saat2 akhir, kawan2 aku yg perempuan tu turun dari keta dia. diorang tinggal aku sorang2 ngan mamat tuh!! Haish… takpe, sabar lagi.

Keta pun bergerak pulang. Yg tak bestnya, dah separuh jalan baru aku teringat bahawasanya kawan aku yg sekarang berada dgn aku dalam keta yg sama tu adalah sorang gay… dan juga seorang pembunuh bersiri! Ya Allah… selamatkanlah aku dari sebarang malapetaka. Aku pun cpt2 ckp kat dia; 'weh, pasni kita terus balik tau. Aku taknak pegi mana2 lgi. Ko jgn tetibe nak bawak aku pusing mana2 plak.' Dan dia seolah2 tau yg aku takut dia buat pape kat aku, maka dia pun berkata; 'ye, kita terus balik.'

Tapi secara tiba2 plak, suasana yg tadinya cerah bertukar jadi gelap. Dan pemanduan sahabat aku ni tadi dah bertukar jadi macam orang nak masuk f1 je gayanya. Bawak dah la laju, potong keta org suka2 ati je.. Haiyohh…. Nasib la jalan tu tak bnyk keta. Tapi aku sempat la dengar dia seolah2 memarahi someone. Oleh sebab masa tu aku duk kat seat belakang, *macam bos besar je.hihi…* maka aku tak tau la apa yg dia bebelkan kat depan sorang2 tuh. Tapi bila aku jenguk kepala aku ke depan…. Ya Allah…..!! nampak sorang wanita tua berbaju biru sedang berjalan dgn lajunya kat depan keta kitorang. Yg herannya, makcik tu berjalan secara mengundur. So, kitorang nampak la muka dia. dan tiba2 plak, makcik tu seolah2 geram ngan kitorang, dia berlari ke arah keta kitorang, dan…. DUMMM!!!! Sedar2 je kepala aku da terasa sakit yg amat sangat. Ya Allah... kitorang eksiden rupanya. Alhamdulillah, tak jadi apaper. Keta pun elok je takde kemek2. Kitorang pun Alhamdulillah, takde luka2 ke apa. Pas tenangkan ati, kitorang pun sambung perjalanan.

Tapi tibe2 kawan aku tu belok ke satu tempat perbukitan. Hah…! Aku dah mula takut. Ntah2 dia nak bunuh aku kat situ kot? Aiyokk…. Maka dgn suara sedih dan takut2, aku pun mintak la kat kawan aku tu supaya anta aku blk dulu. Yg tak boleh blah ayat dia; 'weh, aku ni gay. Aku bukan nak buat pape pun ngan ko, dan aku takkan buat apaper ngan ko. Ko selamat. Mangsa2 aku yg aku bunuh seblom ni pun suma spesis2 gay macam aku.' huhuk… nak gelak pun ada, nak nanges pun ada dgr dia cakap camtu. akhirnya dia ikut gak ckp aku – balik. Tak jadi nak pegi tempat tu. On the way nak balik, sampai satu tempat tu, tiba2….. *bnyk betul tiba2*



………aku terdengar bunyi org buka pintu bilik. Cess… aku mimpi rupanya. Nasib la tak jadi betul2. Haish….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*aku rasa aku dah basuh kaki before tido.nape mimpi camtu dtg gak?myb sebab before tdo tu aku baca novel labyrinth-imaen. Heheh.. novel tu best woo.. sampai termimpi2 aku. [^_^]

**jgn sesekali kuar berdua dgn bukan muhrim.walaupun naik keta. (eheh..mentang2 ko da tak buat bnda2 camtu, boleh la ko ckp ye che lapis..)

***apa yg aku igt, muka laki tu macam jehan miskin. Hohoho…

****aku pernah baca 1 artikel,katanya mimpi tak berwarna.tapi mcm mana aku blh nampak makcik tu pakai baju kaler biru??