RSS

09 October 2009

fuhhh…..lega..

Bismillahirrahmanirrahim….

Dah lama bebenor che lapis tak menulis kat sini. Bizi okey…. (ceh..gaya ayat macam la aku ni org penting universiti nak bizi2.huh) urm.. saye baru merasa kelegaan sebab baru abeskan test terakhir pagi tadi. fuhhh…. Test apa? Semiconductor. Huhuii…. So, sekarang saya dah boleh enjoy2 sebelum berhempas pulas menghadapi final exam yg dijangka bemula 16 november (sejak sem lepas paper aku slalu mula lambat dari orang.adoi…)

Esok nak kuar jalan2. Sape nak ikot? Hahaha…. WANITA sahaja. Hik33.. nak release tension.wah! tension la sangat. Niat ati nak cari kasut baru. Boleh? Apa kes dah nak abes sem duk sebok cari kasut lagi. haha…. Biarkan.. biarkan…

oh...nak tau, tadi aku hampir2 dilanggar oleh sebuah motor. huhuii.... penunggang moto tu la.. tak nampak ke aku yg ayu ni tgh berjalan kat tepi tu? toksah la nak himpit aku plak. huish.. naseb baik aku ni dilahirkan sebagai seorang pejalan kaki yg berhemah dan cekap mengelak. *dan dan je nak puji diri sendiri.ceitt* kalau tak, tatau apa jadi kat aku skarang. dek kerana terkejut, aku dpt la kawal marah aku tadi. kalau idak, mau mamat tu makan seranah aku tadi. *hehehe... brani ke aku nak buat camtu?ahahaha....* eh, saba la che lapis. hadoi....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


*penat macam mana pun kita, jgn lupa berikan senyuman pada dunia.insyaAllah,suma rasa penat tu akan hilang. ^^,


2 tukang lapis lain:

Aku Juga Mempunyai Sekeping Hati said...

hahahahahahahhahaahhahaha!!!!!

cik kiah said...

apa gelak2????