RSS

14 October 2009

happy birthday..

Bismillahirrahmanirrahim….

Hari ni birthday abang. Yang ke….? huu.. abangku dah dewasa. *macam la aku ni kanak2.haish…* Hihi.. act dah wish dah pagi tadi. *wish thru sms je..hik33..* happy birthday abang.. may Allah bless you. Semoga dapat apa yg abang nak. ^_^ yang tak bestnye, abang aku dapat celebrate birthday kat umah! Huk33.. jeles nih. aku? last time aku celebrate birthday kat umah ngan family adalah pada tahun 2007. Itu pun half day je sebab aku sampai rumah dah petang. Huk33.. Tapi nak cakap apa lagi kan, abang aku pun balik kali ni atas sebab2 tertentu. Cuti kecemasan kata dia. Bcoz nak temankan ayah aku buat check up kat hosp.

Em… bercakap pasal abang aku, dia merupakan sorang yg agak rapat ngan aku sekarang. Tapi masa kecik2, dia merupakan musuh ketat aku! heheh. Igt lagi dulu, kitorang tak boleh berjumpa langsung2. Padahal duk satu rumah tu. Haish…. Kalau jumpa, mesti ada je bnda yg dia tak puas ati ngan aku, or aku yg tak puas ati ngan dia. haha… setakat aktiviti lempang melempang tu biasa je bg aku ngan dia.. dia tampar aku, aku tampar dia balik. Dia sekeh aku, aku sekeh dia balik. Tapi ada skali tu, dia tendang kaki aku sampai lebam. Haa.. yg tu aku takleh nak balas. Huhuh.. dulu2, dia jugak la org yg bertanggungjawab ajar aku main layang2, main guli, dan macam2 lagi permainan kampung zaman kanak2. Sekarang dah takde kot game yg aku sebut tu. Anak2 buah aku pu aku tgk dah takde dah nak main bnda2 tu suma. Haih.. apapun, abang aku yg ni sangat la rajin. Betul.. aku tak tipu. Dia sangat rajin kemas rumah, sapu sampah, dan yg paling aku suka bila dia blk umah, dia sangat rajin basuh pinggan. Hahaha…. Aku bukan la malas sangat, tapi aku cukup suka kalau ada insan yg sudi nak meringankan kerja aku. hik33… ohh… abang aku belum kawin lagi. dan apa yg aku harap, bakal isteri dia nnt biarlah seorang yg pandai dan SANGAT rajin memasak. Upss… bukan niat aku nak buli. Tidak… Cuma nak menyenangkan diri sendiri. Hihihi…

Okey2.. masuk bab lain plak. harini dah 14 oktober. Maknanya, lebih kurang sebulan je lagi aku akan berhadapan dengan final exam – 16 nov. Apa? Lambat lagi? huhuiii… sebulan tu sekejap je. Pejam celik pejam celik, tau2 dah tiba hari exam. Huhuk. Takut2… memandangkan aku pun dah puas berenjoy lepas habis test hari tu, so dah tiba saatnya utk aku mula berperang dgn buku2, ayat2 'cinta', and pelbagai equations yg menyesakkan kepala. Err.. tetiba teringat kata2 sorang lecturer aku: 'tak bnyk equation yg kamu perlu hafal. Not more than 20.'

Tapi itu kata beliau la. Kata aku? huiiii….. rasanya sangat banyak yg aku perlu ingat. Huhu.. [-_-']

0 tukang lapis lain: