RSS

03 April 2010

lab+dinner

bismillahirrahmanirrahim....

warghh!!! saya penat.baru blk dinner perdama.tema~ tradisional kontemporari. dinner yg menarik tp agak mentensenkan aku (ada ke ayat nih?hentam saja la labu,,,). bkn sebab pihak penganjur yg tak bagus, tp aku yg tak bagus mengurus diri.nak pegi dinner, tp takde baju yg sesuai. naseb baik ada gak kawan2 yg sporting+bermurah hati nak pinjamkan baju kat i ptg td.hahaha.....merasa la i melaram ngan baju pinjam tadi. upssssss....pecah rahsia i.. nak harapkan baju2 dlm almari aku?ada lg ke baju kurung?errr....ada la kot, dlm 3-4 pasang.huhuh..

okeh2....aku tak berniat nak cte sal dinner tuh.aku nak cte sal lab 387 yg baru berakhir ptg tadi.hehehe......suka+riang gumbira je rasa bila da siap lab.weeeeee~~

jum tgk gambar2 yg sempat aku snap time lab session pg dan ptg tadi. tak bnyk pun.sebab harini just nak wat litography, metalization and wafer testing.

*ni namanya mask.wafer yg terhasil nnt akan menghasilkan corak titik2 macam kat atas tu la*

*ni plak time wafer testing*


*eh??ini sape plak??????*











*nak tunjuk wafer yg da siap tu, tp ada kat cik daina. wafer tu nmpk sgt tak cantik, tp bila diuji, resultnya blh tahan gak superb.hehehe....

**sebenarnya ada org tegur, aku tak rajin ke on blog?huhu...kurang masa la nak berblogging.masa bnyk dihabiskan ngan berfacebooking.heheh..

***nak tdo la.ngantok da...

2 tukang lapis lain:

Unknown said...

wafer tu che daina da makan..haha

mane gambar dinner?

cik kiah said...

ko mkn?apa rasa?sedap tak?ke rangup cm wafer kat kedai2 tuh?hak33..
gambar dinner sila rujuk di fb saya.heheh.
*thnx 4 ur tdung.nnt aku pulangkan. ;)