RSS

21 March 2010

melayang~~~

semalam - 20 march 2010

kul 545am da ada org tepon suh bgn.sebab nak kena pegi engineering campus kul 630 untuk ace program yg memasuki hari kedua semalam.

petang, kul 545pm baru sampai bilik. solat asar, turun beli nasi, mkn2, mandi, solat. kul 815pm ke dewan budaya. ada penutupan bulan islam & kelestarian (BKI). niat aku nak tgk wayang kulit ngan teater je sebenarnya...

wayang kulit - mnarik gak la. tp bnyk part yg melucukan. bkn lucu pada story, tp lucu pada tukang cerita aka tok dalang. lawak bila watak seorang tua berbangsa melayu disalah-beri-suara oleh tok dalang kpd watak sorg laki muda berbangsa cina. hak3...

teater, bertajuk cintaku bersujud lagi. sepatutnya menarik dan memberi kesan. tapi dek kerana aku sgt mengantuk time teater berlangsung- penat woo dr pagi tak rehat- aku tak dpt la nak fokus pada cerita yg sedang dilakonkan di hadapan.

blk bilik mlm tu- mata aku taknak tdo. bdn da penat, tapi mata taknak beri kerjasama utk tdo. tatau nak buat apa. main2 sudoku, dlm kul 145am br aku tdo. kul 5 terjaga sekejap, kul 6 lebey br bgn sebetul2nya. huhuh....

dan harini, kepala rasa melayang2. seriusly, tak penah aku wat keje gila tdo 4-5 jam sehari. nasib baik harini dan esok takde kelas. tp tak bermakna aku boleh bersenang lenang.

dan sekarang sedang berfikir apa akan terjadi pada aku utk seminggu yg bakal berlangsung nih. mengikut penglaman lepas2, effect kalau tak tdo atau kurang tdo akan dpt dirasa dlm tempoh beberapa hari selepas hari kejadian. simptom2 lesu, lemah, kurang semangat akan dtg dlm tempoh beberapa hari selepas bdn tak cukup rehat. warghh..... harap2 sumanya ok. [-_-']

0 tukang lapis lain: