RSS

09 April 2010

from daina

alkisah, berblogwalking di blog cik daina. terjumpa satu post ni. dia ditag. baca punya baca punya baca, eh2...nama saya tersenarai dlm senarai insan2 yg perlu menjawab soalan itu. ok. saya nak jawab. =)



1.Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
kalau masih hidup time tu, stab dia blk. tapi kalau da arwah, saya nak bertukar jd hantu. nak kacau hidup dia. heheh.... *muka jahat*

2. 6 orang dihati anda
terlalu ramai dlm hati ni. lebey 6 org. heheh

3.Anda rasa anda comel
saya tak rasa sy comel, tp ada manusia yg mengatakan sy begitu.terpaksa terima. =)

4.Single or taken
lalalalalalala~~

5.Blog yang anda suka
cik cucur, sembang kencang, teh tarik gelas besar. ada lagi sebenarnya, tp ini antara yg slalu saya view.

6.Adakah bilik anda kemas setiap hari?
saya akan pastikan bilik saya berada pada tahap memuaskan setiap hari. kemas mengikut pandangan mata saya.huhu....

7.Lagu terakhir yang anda dengar?
ayushita-tuhan berikan aku cinta
(ni nada dering telefon saya.hehe..)

8.Last text message?
last text message dr sy adalah kpd encik shafiq. isinya tak perlula diberitahu.
last text message yg sy terima juga dr org yg sama. hihihi...

9.Last phone call?
juga dari encik yg sama. =)

10.Hari terakhir anda menangis?
ptg tadi. sebab? terlalu rindukan rumah. owhhh...sy tak pernah jadi begini sebelum ni. tsk...tsk...

11.List favourite colour anda?
biru, purple, putih, hitam, light orange, peach, light green, light brown. dan mana2 warna yg menarik di mata.

12.Orang terakhir anda ber"YM"?
syafiq zainuddin. owhh...ini bukan org yg sama dgn encik shafiq di atas. *wink2*

13.Game yang paling anda suka?
main je mana2 game yg dirasakan menarik. tp game yg slalu sy main adalah free cell. senang dan mudah. hahahaha.....

14.Adakah anda peminat MCR?
tidak

15.Ape perasaan anda semasa menjawab tag ni?
takde perasaan. ngee~

16.Anda rasa tag ni best?
ok jeh...

17.Tag lagi 10 orang
follower pun tak sampai 10 org. cemano tuh? amik la sesape rasa nak jawab soalan2 nih. =)






daaaa~~ senang je soalannya. now nak sambung stdy. ^_^

0 tukang lapis lain: