RSS

16 April 2010

selesai sudah

Alhamdulillah....

selesai aktiviti menaip report fabrikasi+tesis fyp. sekarang da tak perlu bersusah payah memikirkan tentang perkara2 tu lagi. hr ni boleh enjoy sedikit. diulangi- SEDIKIT. aku kalau da enjoy bkn boleh. senang sgt terbabas.

semalam. atau lebih tepat lg pagi tadi. satu masalah melanda diri aku-takleh tido. tahniah..... tiba2 perut lapa. lapa + tak boleh tdo = menyeksakan diri. tgh duduk2 dpan laptop, tetibe muncul pop up di bhgn bawah kanan screen laptop--> YM-cik selipar kawen is online . heheheheheh............. hati berbunga riang. apa lagi.. jom cari makanan kat khaleel. ~_^

menu pukul 4 pagi tadi- murtabak daging+limau ais.
port makan-belakang rumah penggawa saujana.
waktu tamat sesi makan2-pukul 6 pagi. (azan subuh, balik la.)





^_^













*minggu depan bermulanya final exam. paper aku pada hari rabu=21 april. low dimensional semiconductor structure aka zat389. ada satu bab lg belum dibaca. belum pilih pun lagi. nak baca bab mana ye? 4 atau 5?

**err.....baru sedar. aku belum print exam slip. bagus....... exam hari rabu. ptg selasa tu nanti aku print.hak3..... ko gile che lapis?????


9 tukang lapis lain:

Unknown said...

wah bagusnya korang berpuasa..lain kali sahur ajak sy sekali ye

cik kiah said...

err....bukan sahur.cuma mengisi perut yg kelaparan. =)

Unknown said...

siapa cik selipar kawen?

anak da ra xmanis keluar pg2 buta

cik kiah said...

tu kawan aku.

tau..at first mmg fikir berkali2 gak nak kuar.takut org ckp bukan2 kat aku.tp sebab perut da takleh berkompromi lg.terpaksa la layan gak kehendak dia.huhu~

Unknown said...

arh.. aku tak baca apa pon utk kertas rabu ni.. hahaha.. gila betul..

cik kiah said...

hahaha....takpe.masih ada masa.go!! ~_^

Unknown said...

ye che lapis betul..
huhu aku baru bab satu tu pun xabis lagi..

jom study kat kafe tekun=)

cik kiah said...

hehehe....kurang rajin utk turun stdy di tekun. adeyhh~

cik kiah said...
This comment has been removed by the author.