RSS

27 April 2010

separuh masalah pergi

bismillahirrahmanirrahim...

bukak blog cik daina, dia taknak komen pasal paper yg baru abes tgh hari tadi. hahaha.... aku pun sama. lantak la apa nak jadi pun. harap2 lulus, dan aku boleh bergraduasi pada bln 8 akan dtg dengan jayanya. aminn....

so, tinggal 2 paper lagi utk ditempuh.
lac100: 29 april 2010
akp202: 6 may 2010

dua2 ni adalah paper selain paper major. so, kurang sket la rasa takut tu. tp tetap kna study oiii..... igt boleh main2? kalau main2 tu boleh memberi A solid utk setiap paper, takdela aku susah payah pening kepala memikir.

ptg ni mau rehat dulu la. mlm ni mau memulakan sesi menghafal+latihan menulis chinese characters. aiyakkk.... harap2 syaitan2 itu tak mengganggu aku dgn pelbagai godaan menyuruh aku tdo.huhuh.

3 tukang lapis lain:

Unknown said...

aku pun harap2 syaitan2 itu xmengganggu aku..tapi iblis internet pulak yg mengganggu aku

Unknown said...

aku pun harap2 syaitan2 itu xmengganggu aku..tapi iblis internet pulak yg mengganggu aku

cik kiah said...

hahaha......offkan segala kemudahan yg ada utk seketika. =p