RSS

08 April 2010

mood rindu rinduan

bismillahirrahmanirrahim...

ptg td secara rasminya che lapis menghabiskan kelas terakhir di usm. huhu...pasni takde da nak blaja camni, melainkan aku further stdy amik master. tapi kalau amik master pun suasana takkan sama ngan dgree. huk3..

ok2. itu bukan isi penting aku kali ni. apa yg penting aku nak cite sekarang ialah aku dlm mood merindui mak+ayah+adik+abang+akak+anak2 sedara. dlm erti kata lain, saya rindukan family saya. tsk..tsk... sedeynya.... nak balik umah, jauh. masa pun tak mengizinkan utk blk umah. sgt sedih ok.... last blk aritu adalah pd bln 2. tp tu pun tak lama. dlm 4 hr je kot, dan tak sempat nak mnja2 pun kat umah, coz mak sgt sibuk ngan kenduri jiran2 sebelah umah. n now, kena tunggu bln 6 utk blk phg. ngee~~ sgt lama okeh.

urmm....... ada tak sesape boleh tlg carikan pintu suka hati doraemon? nak pinjam la. nak blk umah jap. huk33...

0 tukang lapis lain: