RSS

27 April 2010

sejenak..

petang semalam.

dalam perjalanan nak naik m04, nampak satu mercedes kaler biru, dgn nombor pendaftaran WEM1*** kat parking antara saujana m03 ngan restu m01. pemiliknya (seorang pakcik) sedang sibuk memunggah barang2 anaknya utk dimasukkan ke dalam kereta, dan seterusnya mungkin akan dibawa pulang.

motif aku tulis ni? aku jeles sebab aku blom abes exam. kemas barang pun belum, apa lagi nak anta balik umah. warghhh!!!! geram betul.













*tak sabar sangat2 nak balik umah nih.haishhh.... [@_@']
**'male professor' dalam bhsa cina dipanggil apa ye? tak jumpa cari dlm nota. mana plak dia menyorok nih.

4 tukang lapis lain:

Unknown said...

aku pun jeles mendengarnya, eh silap membacanya

syafiqz said...

uhuk3...
ak pon sdey la cik lapis...
tp pas ni still xley blk umah...
ade viva+myvi+satria neo=ARRGGHHH....
benci r...
pastu still xley blk gak coz ade program ape TESDEC..
nampaknye mmg naseb ak la dok kat usm smapi ble2...

cik kiah said...

daina~ ko tak lama da kt sni.then buleh pulang ke johor.imglad pun wat kat johor je.dekat.huu...

cik kiah said...

syafiq~ sama la aku pun.pasni nak berkampung kat engine campus plak sebulan.hoho..eh.ko dpt tesdec?kwn aku pun dpt gak.bdk uitm arau.brape lama bnda tu?