RSS

29 January 2010

seminggu ni.....

fuhhh..... harini aku rasa paling happy dalam tempoh seminggu ni. mana tidaknya, tempoh seminggu ni hidup macam ala2 tak tentu hala je.


isnin
takde kelas. tapi aku jadikan hari tu utk qada rehat waktu hujung minggu aritu.

selasa
hari pelupa sedunia utk aku.
nak fotostat kertas, dah sampai separuh jalan baru sedar bnda yg difotostat tu aku tak bawak. pastu beli roti, alih2 roti tu aku tinggal kat kedai. brape jam pastu baru teringat balik. hurmm... takpela, sedekah je.
harini jugak aku terkandaas kat masjid usm selama 1 jam setengah gara2 hujan lebat. tahniah.. memang nak suruh aku beribadat lebih la tu. tapi tak tahan woo.... perut yg lapar memaksa aku redah jugak hujan tu dengan berpayungkan plastik s&j. hehehehe.....

rabu
hari yg paling tertekan bila buah hati aku sakit dan terpaksa ditahan di wad. huuuu.....

khamis
pilihanraya. tapi tak bermakna kelas aku dibatalkan macam sesetengah student. huuu. harini jugak dapat berita gembira pasal kedatangan test yg tak pernah ditunggu oleh aku. uhuh. suma test nak buat dalam minggu yg sama. hadoi......

jumaat
harini la kan? jumaat=takde kelas. duk bilik menyiapkan sudoku dari pagi sampai tgh hari. hahaha.. petang, buah hati aku kuar wad. Alhamdulillah, sihat walafiat dia. suka2... ^^,





esok- thaipusam. tapi aku tetap nak kuar. [@_@]

4 tukang lapis lain:

FurBall said...

wah..sungguh menarik..hahaha..enjoy2..dah final year tuh~

cik kiah said...

susah hati owh da final yr nih. fyp tak siap lagi sbnrnya nih. hadoi la.... tp buat2 mcm da siap suma keje la kan. apa yg penting.... kita enjoy!!

FurBall said...

betul2..nnt mn dapat nak enjoy lg dah..eyt.this 4,5,6 mus p penang~jejeje

cik kiah said...

yeke?dtg usm tak?