RSS

16 January 2010

Satu hari di hari jumaat..

……………..15 jan 2010……………

-jumaat yg tenang sebab tak perlu fikir nak ke kelas. Jumaat adalah hari tanpa kelas. Ohh… dan isnin juga.

-jumaat yg buat aku terkejut bila melihat baldi yg dipenuhi baju2 yg menuntut utk dibasuh.

-jumaat yg buat aku tak berapa sihat. Tetibe terasa badan macam dimasukkan dalam peti ais. Sejuk giler2. Tekak plak rasa loya. Ish.. apa dah jadi ngan aku?

-jumaat yg sangat tension sebab tak dapat internet connection dalam bilik.

-jumaat yg sedikit happy bila sorang cik tu ajak aku kuar. Eh jap… aku ke dia yg ajak kuar ? heh..

-jumaat yg merupakan hari exercise sedunia bila aku dan cik itu terpaksa berjalan kaki di tengah panas terik utk sampai ke destinasi. (berjalan kat deretan kedai sebenarnya, takdela panas sangat). Semuanya gara2 kitorang yg tak tau kat mana sepatutnya kitorang patut turun. Aku tak tau plak bas rapid sekarang dah ada 2 laluan utk turunkan penumpang kat prangin. Eh? Ke dah lama diorang buat camtu? huhu..

-jumaat yg sampai ke kemuncaknya bila aku dan cik itu dapat bergelak ketawa sampai tak igt dunia tgk old dog. Heheh.. bukan senang nak tgk aku gelak kuat2 tau….

-jumaat yg melaparkan, sebab hanya dapat makan nasi pada jam 7.15 malam. Nasib baik aku tak pengsan.

-jumaat yg menyedihkan, sebab beberapa org kawan aku takde weekend ni. diorang gi bercuti. Ohh.. ada jugak kawanku yg balik. Tidak ketinggalan, cik rumate yg bercamping sepanjang weekend ni.

Dan sekarang, aku keseorangan dalam bilik. Menci tau duk bilik sorang2..

0 tukang lapis lain: