RSS

21 January 2010

kelam kabut

refer pada tajuk di atas....


- pagi tadi aku sarung kain terbalik. susun kain aku kat sebelah kiri, aku letak kat kanan.

- pakai baju kurung pun terbalik. yg depan pegi belakang, yg belakang pegi depan.

-nak sarung tudung, baru aku perasan tudung tu pun terbalik gak. yg sebelah dalam aku letak kat luar. wargh!!!

- kuar bilik, nak sarung selipar. jumpa selipar belah kanan je. yg sebelah lagi terperosok masuk bawah rak kasut. haik? semalam aku letak dua2 atas rak tu. mesti ada yg dengki sumbat sebelah selipar aku masuk bawah rak.

- hampir2 nak kena langgar ngan sebijik naza ria yg tgh reverse. bodo je aku lalu belakang keta tu. aku tak perasan plak keta tu nak undur. huhu.



*walaupun bermacam halangan yg aku hadapi, tapi aku berjaya sampai ke kelas tepat pukul 8 pagi. hahaha.... rekod tuh.. before ni aku tak penah sampai kelas pukul 8. kui33....

2 tukang lapis lain:

Unknown said...

selalu mesti sampai pukul 7 ni :D

cik kiah said...

heh..kalaulah che lapis berjaya sampai kat kelas kul 7 pagi, rasanya boleh masuk rekod dunia kot.muahahahaha.....