RSS

07 March 2010

bismillahirrahmanirrahim....

alkisah, weekend ni ada ekspen kat kampus induk usm. apa itu ekspen? EKSPO PENDIDIKAN DAN KERJAYA. so bnyk la company yg terlibat dlm ekspen ni, sama ada yg terlibat dlm pameran shja, ataupun yg sediakan open inteview utk pihak yg berminat.

ekspen kali ni memang mencatat sejarah la utk aku. sebab 3 hari ekspen ni berlangsung, tiga2 hari ni aku pegi.hahahahaha..... tapi harini je aku rasa cam terisi sket. hari2 lain aku pegi hanya utk dengar ceramah dan melawat2. tapi harini, aku berpeluang utk merasai sendiri cemana rasanya temuduga keje.huhuh. bak kata daina, sama je cam temuduga lsp402 yg kitorg wat dulu. tp ni serius la. yg dulu tu main2. huhu...

urmm... jadual exam pun da kuar. walaupun br kuar jadual kuning (draf), tapi bahangnya da terasa. pejam celik pejam celik, bulan depan da nak exam. pejam celik pejam celik lagi, da abes exam. maka tamat la pengajian aku kat usm ni. insyaAllah...kalau takde aral, bln 5 nnt aku akan tamatkan pengajian. dan bulan 8 grad. aminn..

and now, sedang memikirkan masa depan. ehh.... che lapis, ko ada report yg perlu disiapkan. buat2......

[-_-']












* mlm ni physics nite. tahun ni aku tak pegi. takde mood nak berdinner2 nih.

0 tukang lapis lain: