RSS

18 November 2009

untitled

Bismillahirrahmanirrahim….


 

Heheh… actually che lapis masih ada 2 paper yg menanti pada hari esok dan lusa. Sekarang pun sebenarnya tgh sibuk membaca management. Tapi masih sempat menaip. Hebat kan? Hik33.. takdela… tadi call mak. Rindu.. huuu… mak + ayah suma dah tanya bila anak dia nak balik. Huhuhu… sedey2.. abang taktau lagi dapat cuti lama ke tak. kalau abang dapat cuti lama, aku blk ngan abang. Kalu dia cuti sehari, maka aku kena la balik sorang2. Uwaa….


 

Hurmmm… tadi jugak mak tanya, macam mana exam? Hihihi… takut gak aku. nampaknya mak sangat2 berharap aku boleh bagi something yg terbaik utk dia tengok. Ngee…. insyaAllah, setakat ni aku rasa okey lagi.


 

Kla.. mau sambung baca itu nota2.


 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*jeles sama itu rumate.dia da abes exam, da kemas barang, and now aku tatau dia kat mana-sedang menonton movie bersama cik abang dia kot.

0 tukang lapis lain: