RSS

22 November 2009

happy holiday…

Bismillahirrahmanirrahim….

Dalam mood kebosanan harini. Baru siap kemas barang2 yg nak dihantar ke umah abang-stor kedua aku. hik33.. naseb baik la ada cik yg sorang tu. Boleh la dibuat teman tdo, teman bersembang, teman segala2nya la time nih.

Hurmm.. harini nak buat apa yek? Nak buat movie marathon lagi ke? hahahaha…. Err… adeh deh….. sakit pinggang….

Haaaa….. nak tau, semalam aku jatuh tangga. Huuuuu… sakit woo.. actually masa tu cik nan sorang tu ajak g pasar malam. Aku pun siap2 la. Sekali masa nak kuar bilik tuh, tertinggal enset la, tinggal IC la.. pastu ntah macam mana time turun tangga kat bilik aku tuh, tetibe je… sedar2 aku dah terduduk atas tangga. Heran betul. Cemano boleh jadi camtu? adakah aku yg tersalah langkah? Atau selipar aku licin? Atau ada jin yg dengi tolak aku supaya aku jatuh? Huk33.. apa yang penting, pinggang aku yg ter hentak kat anak tangga tu still sakit sampai sekarang. Aiyokk…. Retak kah? Huhu..

Urmm… tadi gak ada sorang kawan tu call. Ewah3… seronok ye dapat balik? Haish… selamat bercuti la encik, saya masih di sini, menyelesaikan keje2 yg belum selesai.

Selamat bercuti jugak kpd suma2 yg dah pulang tuh. Tak saba eh eden nak balik. Tapi tiket tak beli lagik. Huhuk. Mak cakap raya haji ni nak masak sedap2. Saje la tu, nak buat aku jeles. Huk33.. takpe2. Akan ku usahakan supaya aku dapat beraya kat umah. Hihihi… *kpd cik patil 8 tu, sila beri kerjasama kpd kami supaya kami boleh menghabiskan keje dgn mudah dan cepat.tima kasih..*

0 tukang lapis lain: