RSS

25 November 2009

ku di sini

Bismillahirrahmanirrahim….

Okay.. ni entry khas dari lab kristalografi ppsf usm. Sedang menunggu tempoh sejam sebelum mesin tu berhenti, before dapat proceed to the next step.

Nak cite satu benda nih. agak penting jugak la. Che lapis tak dapat balik beraya kat umah! Huhuhu…. Sedihnye… ok2.. mungkin salah aku kot sebab tak beli tiket awal2. Tapi kalau fikir2 balik, bukan salah aku kot. Abang la punya pasal. Duk suruh aku tunggu dia. konon2 dia dapat cuti, boleh la nak balik ngan aku . so takyah la aku susah payah beli tiket. Sekali bila dah jadi macam ni? Dia cuti tak lama pun. Huhuhu…. Tak pasal2 aku kena raya kat umah dia. haish…. Sedih3..

Ha? Bila aku balik? Mengikut kata orang yg beli tiket-abang aku- tiket aku pada 28 november. Huhuh. Sampai umah dah 29 haribulan. Haish…. Eh.. takpe lagi kot.. boleh bertakbir lagi kan? Heheh.. kalau fikir2 balik, not bad la kot. Boleh rasa pengalaman balik beraya lambat. Hoho.

Okeh.. takde pape pun nak cakap kat sini. Mau stop dulu. Tata..

0 tukang lapis lain: