RSS

13 May 2010

terakhir~

10 may 2010, 11.20pm

dapat 1 msg drpd lin, katanya dia jatuh tangga kat restu perempuan. takleh bgn. dalam hati aku rasa pelik. jatuh mcm mana yg sampai takleh bgn tu? jatuh tergolek? jatuh terduduk? jatuh tersungkur? aiyakkkk.... atas dasar kemanusiaan, aku pun bergegas turun mencari mangsa. berlari2 bapak la aku ke arah blok restu perempuan (m02), tgk2 tangga gelap. haish... aku dah cuak. dlm hati membebel gak. apa kejadahnya lin ni buat jatuh kat tempat gelap camni? tapi sampai2 sana, aku tgk dia takde plak kat situ. lantas kaki melangkah laju ke tangga yg menghubungkan m03 dan m01, tgk kalau2 mangsa ada di situ. tapi, takde jugak. last2 aku blk bilik. msg lin, tanya dia kat mana. dia reply, kat tempat mamu jual burger. haihhh..... pastu aku pun turun la ke tempat yg dikatakan tu.

sampai2 je kat sana..........









nampak 'mangsa' duduk elok sambil memegang lighter yg dipinjam daripada abg jual burger kat cafe saujana. di sebelahnya ada sebiji kek siap lilin yg menyala.
owhhhh...... teharu.....

dan atas kek tu tertulis,


*lubang2 tu adalah kesan tusukan lilin.huhu..*




sangat simple, tapi sangat bermakna. ^_^




*betapa cantik dan tersusunnya cara pemotongan kek. tak sia2 aku buat fyp pasal crystal symmetry.hahaha....*

hehehehe...... terharu nih. selepas hampir sebulan bday che lapis, baru ada org nak celebrate. huhu... okey, fokus pada angka 20, 21, dan 22 itu. dlm erti kata lain, kejutan ini adalah utk menyambut bday che lais selama 3 tahun di sini. hohoho.... err.. sila abaikan tulisan yg dah penyek tu. normal lah. =)

to lin, thanx so much. utk kejutan tu, utk hadiah tu, utk semua2 yg lin buat. pasni harap2 kita akan terus jd kawan.

dan esoknya, (selasa, 11 may 2010) che lapis pun pulang ke butterworth (umah abang) dgn ditemani oleh cik lin. dia teman sampai bus stop dpan rst. siap pakej tlg angkat beg skali. hehehe....
*gambar adalah diambil di depan bus stop dpn rst. ye...kat tepi jalan tu.heheh...*


*beg2 saya.huk33...*










dan........ begitulah kisahnya..harap2 dpt jumpa lagi bln 8 ni. ^^,

4 tukang lapis lain:

Unknown said...

perlu ke applikasikan symetry crysal kat kek tu?

hahaha

rindu ko

cik kiah said...

heheh....mesti la perlu.penat owh aku wat fyp 2 sem.rugi je kalau tak aplikasikan dlm kehidupan harian. =p

rindu ko jugak.duk sini tak best wooo.....aku rindu kwn2 aku dulu.tsk..tsk....

Unknown said...

ko dah start latihan kan?
best xdpt belajar kat ctu..? siltera kan?

cik kiah said...

da start dari minggu lepas lagi.ok la.blaja blk pasal litografi,semiconductor material,suma tu.

infineon.bkn silterra..