RSS

11 February 2010

sunyi sepi

Hehehe… tajuk yg sgt berkenaan dgn blog ni. haih.. mls betul nak menaip sejak akhir2 nih. eh silap.. bkn malas. Sibuk. Minggu ni bnyk test. Tgh hr td baru abes test terakhir utk minggu nih. lega…… upss… test lac100 bakal menyusul pas cuti. Huhu..

Sebab sibuk sgt tu jugak, ada plak kengkawan yg terasa diabaikan. Heheh… sian kwn2 aku. tp tu la, aku pun heran. Apa yg aku buat mggu ni ngan mggu lepas? Mggu ni nak kata stdy utk test, takdela stdy sgt. Haha… abes la. Result aku nnt mesti agak teruk. Huuu… salah sendiri.

Mggu ni gak rasanya hampir tiap2 hr aku tdo lmbt. Selagi belum pukul 1, mmg la aku tak tdo. Heh. Buat apa? Hihihi…. Perkara yg aku rajin buat sekarang- YM. Sejak2 intenet diupgrade nih, itula keje terbaru aku. haha… memang buang masa.

Urmm.. sok blk pahang. Yeay!! Dgr cite PERDAMA kesayangan ada buat baktisiswa. Hehe.. sori la adik2, tak dapat la nak join. Next week mau berangkat ke sabah. insyaAllah, kalau takde aral melintang mau menawan puncak kinabalu. Harap2 semuanya berjalan lancar. Semoga dipermudahkan urusan olehNya. Aminn..

So.. selamat bercuti… ^^,





*bnyk merepek je aku kali ni. ntah la. Takde modal nak menulis.

2 tukang lapis lain:

FurBall said...

ntah..tak pat jumpa mus p0n..hahaha

cik kiah said...

heheh.sori la encik mus..